![](/files/cache/b7395d8a1756fb3284834a0e58c03556_f1684.jpg)
Co się stało z tradycyjnym trzepakiem?, czy zastąpił go facebook?. Czy gry komputerowe będą podstawą wychowania?. Jak uczyć nasze dzieci, aby nauka była najbardziej efektywna? W magazynie "Trącić Myszką" porozmawiamy o edukacji przyszłości - czy będą jeszcze książki?, czy tablety z przedmiotowymi e-bookami wyprą tradycyjne podręczniki?, czy trzeba będzie chodzić do szkoły, a może będzie ona istnieć tylko w sieci?. Naszymi gości będą: Jowita Skarżyńska z Koła Naukowego Pedagogiki Informacyjnej US, Oskar Szwabowski z Instytutu Pedagogiki US i Michał Smereczyński z Free Media. Część spotkania poświęcimy ACTA w związku z rozpoczynającymi się 6 lutego konsultacjami premiera RP z internautami i środowiskami twórczymi.
Posłuchaj audycji Jarosława Daleckiego.
![](/files/cache/b6b60629b721318e1837806f1afd884c_f1686.jpg)
Niezawodny elementarz M.Falskiego - podstawa edukacji w Polsce przez kilkadziesiąt lat. Elementarz doczekał się wielu wydań, oraz modyfikacji. Przez wielu nauczycieli był podawany jako modelowy przykład edukacji na stopniu podstawowym.
![](/files/cache/fc20d651efb5760a54c5b4aac1e2945c_f1691.jpg)
Nowa książka profesor Agnieszki Szewczyk z Katedry Społeczeństwa Informacyjnego US. Książka została wydana w wersji papierowej, na płycie CD i jako e-book.
Roboty do składania.
![](/files/cache/bdf56bb382dff855650e8b26187c8b31_f1690.jpg)
Przykładowe programy i gry mogące służyć edukacji i rozwijające wyobraźnię ucznia.
![](/files/cache/c121eba6c4a562b93b5d616bf78fb6a5_f1688.jpg)
Przykładowe programy i gry mogące służyć edukacji i rozwijające wyobraźnię ucznia.
Programy do nauki matematyki są dostosowywane do etapów nauczania dzieci.
Przykładowe recenzje programów edukacyjnych są w zakładce Myszka Ogonisia, tam gdzie jest nauka z Ogonisią.
![](/files/cache/ef1d66baeb1844a426abc46ff569fac6_f1692.jpg)
Przeciw ACTA manifestacja w Szczecinie - fot. M.Smereczyński - zdjęcie wykonano telefonem komórkowym podczas protestu młodzieży.
![](/files/cache/358dc688e7f715b69a1c204bd8de3657_f1689.jpg)
Przykładowe programy i gry mogące służyć edukacji i rozwijające wyobraźnię ucznia, już przedszkolaki mogą korzystać z programów edukacyjnych uczących cyfr i liter.
![](/files/cache/42100c1198760ab36897553a39cc7bc8_f1693.jpg)
Naukę informatyki zaczynamy w pierwszej klasie.
![](/files/cache/bdf56bb382dff855650e8b26187c8b31_f1690.jpg)
Przykładowe programy i gry mogące służyć edukacji - gry strategiczne rozwijają logiczne myślenie i przewidywanie.